• Alle trainingen en wedstrijden zijn opgeschort tot nader order. Hierin volgen wij de richtlijnen en regels van het RIVM en de overheid. Op het moment dat een en ander weer hervat wordt dan laten wij dit weten aan onze leden.

De paaseieren actie van dit jaar komt te vervallen. Naast het feit dat wij onze eieren bestellen in Belgie en we daar op dit moment niet in mogen vinden wij het onverantwoord om op dit moment deur aan deur te gaan om paaseieren te verkopen. Alle online geplaatste bestellingen komen ook te vervallen. Onze excuses voor het ongemak.

De sponsor- en functionarisavond die gepland stond tijdens en na de laatste thuiswedstrijden komt logischerwijs ook te vervallen. Deze zal op een later moment ingehaald worden.